"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 18 października 2021

biegam...

                      wolno, ale dokładnie;) napisała jedna z uczestniczek tegorocznej Setki Kaliskiej. To tak jak ja he,he... Trzy razy brałem udział w tej rewelacyjnej imprezie biegowej:) Jeszcze na starej trasie w Blizanowie i też biegałem dokładnie, bo wykorzystałem cały limit za który zapłaciłem hi,hi... Bieg niszczy fizycznie, ale mentalnie wzmacnia. Buduje psychikę. Wchodzi się na wyższy biegowy level:) Emil Zatopek powiedział kiedyś: "Chcesz pobiegać, przebiegnij milę, chcesz doświadczyć nowego  życia przebiegnij maraton....." Idąc tym tokiem można powiedzieć: *chcesz pobiegać przebiegnij maraton, chcesz doświadczyć nowego życia przebiegnij setkę*
Dzisiaj znowu popołudniowe bieganie i kombinowanie po drodze - to teraz którędy?
Wczoraj wolne. Nie licząc *treningu* z wnusią;) Dziś więc na biegowym głodzie piętnaście kilometrów na dobry początek nowego tygodnia. 
Czas pędzi! Nawet zaraza nie spowolniła tempa życia. Do końca roku tylko dwa i pół miesiąca:( Zbliża się nieuchronnie czas corocznego roztrenowania. Szkoda tylko, że do tej pory nie udało się zrobić jakiegoś maratonu dla odświeżenia licencji maratończyka he,he... 

Cytat dnia

„Zbieg okoliczności to boski sposób na pozostanie anonimowym.” - Albert Einstein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13