"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 21 października 2021

uciekłem...

                        z "Bałtyku" jak przed samym nosem spadła mi gruba gałąź grubym do dołu:( Zaostrzona w miejscu oderwania jak oszczep:( Myślałem, że jak usłyszę trzask łamanego drzewa to prysnę. Nic z tego. Usłyszałem dopiero jak przeleciała mi przed oczami i dziabnęła w ścieżkę. 
Znowu mnie marnego grzesznika uratowała łaska Boża:) Chociaż kobieta idąca przede mną, gdy usłyszała za sobą łoskot tego konaru skwitowała: "ale miałam szczęście"
Tylko siódemka, bo nie było sensu ryzykować po takim ostrzeżeniu.
W zamian za trzy kilometry, które planowałem jeszcze przebiec wskoczyłem do "Pacyfiku" trochę popływałem i tym sposobem zaliczyłem jesienne morsowanie he,he...
Było rewelacyjnie! Temperatura powietrza +13, wody +12. Bardzo silny wiatr, więc po łysinie szczególnie mokrej nieco pi...iło;)
„Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje.” - Jan Paweł II (Karol Wojtyła) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13