"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 16 października 2021

po...

                  racuchach z jabłkami biega się rewelacyjnie he,he...
Przed południem zakupy, potem obiad i sprzątanie rejonów;) Uwielbiam biegać rano, ale ostatnio muszę wychodzić biegać popołudniu lub wieczorem.
Dzisiaj piętnasta trzydzieści kierunek Aleja Brzozowa, później Lasek Wilka i bialskie pola. Już dawno nie widziałem tam tylu biegaczy.  Cóż aura iście biegowa, więc ciągną wilki do lasu;)
Miałem zamiar znów zrobić dychę, ale biegło mi się tak fajnie, że zwlekałem z powrotem z premedytacją hi,hi...
W całym tygodniu czterdzieści osiem kilometrów biegiem w pięciu wyjściach. I tyle samo wychodzonych. Do tego cotygodniowa gimnastyka i jedno jesienne morsowanie;)

W kalendarzu świąt nietypowych dziś Światowy Dzień Chleba

Cytat dnia:
„Nie myśl o szczęściu. Nie przyj­dzie - nie zro­bi za­wodu; przyj­dzie - zro­bi niespodziankę.” -  Bolesław Prus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13