"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 30 sierpnia 2021

mokro...

                          po intensywnych opadach deszczu, więc aura na rozbieganie po sobotniej połówce idealna:) 
Nogi same rwą do przodu. Cały czas muszę im tłumaczyć, że ściganie będzie w sobotę w Pilchowicach;) Ale skoro im się tak "śpieszy" to pod górkę powiedziałem niech cisną, a z górki odpoczywają he,he...
Stała przydomowa trasa. Temperatura powietrza +14 i lekka mżawka. Dycha, czyli jak to się mówi minimum niezbędne do podtrzymania funkcji życiowych hi,hi...
Z rana dla przetrzymania deszczu;) W oczekiwaniu na okienko pogodowe oddałem się mojej drugiej pasji - pieczeniu domowego chleba. Bieganie, zielona herbata i własnoręcznie zrobiony razowiec to moje uzależnienia w które "wpadłem" po rzuceniu nałogu palenia papierosów;)
„Odwaga nie zawsze jest głośna. Czasem to tylko cichy głos na końcu dnia mówiący: Jutro spróbuję ponownie.” - Mary Anne Radmacher

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13