"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 28 sierpnia 2021

półmaraton...

                              Marzanny. Po prawie dwóch latach "przerwy" znowu święto biegowe:) W szczęśliwym dla mnie grodzie Kraka;) bo tam zrobiłem życiówkę w maratonie 3:41:))
Planowałem sprawdzić, czy dziadek da radę jeszcze złamać dwie godziny he,he... Ale Kuba "załatwił" mi świetną Partnerkę do biegania. Nigdy końcowy wynik/czas nie był dla mnie ważniejszy od wspólnego biegu, wzajemnego wspierania się, walki ramię w ramię i dobrej zabawy na trasie. Bo jak mawiał mój Guru biegowy Emil Zatopek: *zwycięstwo ważna rzecz, ale przyjaźń jest najważniejsza. Zresztą gdybym pobiegł sam "na czas" Kto pamiętałby mój rezultat oprócz mnie? A tak ja będę wspominał te niezapomniane chwile, zapewne Joanna, Jej najbliżsi, moi, żona której Asia dziękowała za wypożyczenie męża hi,hi... a może i nasi znajomi;)
Było rewelacyjnie! Dreptane pogaduchy w czasie biegu po cudownym nocnym Krakowie. Dowcipkowanie z innymi biegaczkami i biegaczami i ta jedyna w swoim rodzaju atmosfera biegowego święta z udziałem tak wielu uczestników.
Na mecie zameldowaliśmy się finiszując po dwóch godzinach i czternastu minutach. Dla Asi to nowa życiówka z Której ja też się cieszę jak z własnej. Bardzo walecznej z Niej Dziewczyna, więc z przyjemnością biegłem u Jej boku. Był moment kiedy "wyganiała" mnie do przodu, lecz nie odpuściłem;) 
W mojej "karierze" biegowej;) Nie chwaląc się często zdarzało mi się prowadzić znajomych nie tylko *Świeżaków - nowicjuszy* na różnych dystansach i nigdy nie opuściłem żadnego z Nich. Podstawowa zasada to razem zaczynamy i razem kończymy choćby na trasie było naprawdę ciężko. Radość Kogoś na mecie z pokonania własnych słabości to najlepsza nagroda. Cenniejsza niż własny rekord życiowy.
Cytat dnia:
"Zwycięzcą nie zawsze jest ten najlepszy, który zdobywa nagrodę. Zwycięzcą może być człowiek, który próbuje coś zmienić w sobie, w swoim życiu i podejściu do otaczającego go świata, pomimo wszelkich trudności. Człowiek, który robi pojedyncze, powolne kroki przekraczając własne lęki i ograniczenia, podczas gdy inni biegną bez trudu."

2 komentarze:

  1. Czyli jeszcze 1 połówka na 2:00??!!😜😜😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam tak wychodzi 🤣 Chyba, że znowu wybiorę towarzystwo, a nie walkę o czas 😊 Najlepiej gdyby udało się pogodzić jedno z drugim 😁

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13