"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 23 czerwca 2021

w...

             dniu ojca wstałem piąta piętnaście. Co by dłużej świętować he,he...
Wpół do szóstej wypad na "Bałtyk". Duszno po gorącej nocy:( Miedzy gliniankami "Pacyfik", "Bałtyk", "Adriatyk" lekki powiew świeżego powietrza od wody, więc trochę lepiej. 
Jedna pętla wokół zbiorników. Mimo wczesnej pory wymieniłem biegackie pozdrowienia z sympatyczną biegaczką w podobnie jak ja pomarańczowej czapeczce:) I biegnącym za Nią biegaczem;) 
Potem duża i malutka pętelka drogami za Parkiem  Lisiniec. Gdzie spotkałem jakąś konną jazdę.
Na koniec trochę pływania dla ochłody w "Adriatyku" i z burczącym brzuchem powrót na śniadanie.
Wczoraj wieczorem MLP zapowiedziałem, że jak się obudzę to lecę z samego rana, bo dzień meczowy;) Pierwszy raz otworzyły mi się oczy po czwartej, ale odpuściłem. Bo jakby mnie Kto zobaczył to powiedziałby, że mi już całkiem odbiło hi,hi...
Cieszę się z porannego biegania:)) Było rewelacyjnie, lecz nie zbyt długo! Po wczorajszej gimnastyce i wolnym od biegania na początku nie mogłem zatrybić;) Ale z każdym kilometrem było coraz fajniej:)) A 
kąpiel o poranku fantastyczna, chociaż nie chłodzi, bo woda ciepła jak zupa. Od tego gorąca nawet ryby głupieją:( Kiedy miałem wychodzić z wody z pod pomostu jakaś szalona sporej wielkości wyparowała wprost na mnie hi,hi... "Kamikadze", albo desperatka. A może dostała bzika? Widząc na drugim końcu pomost dwóch młodzieńców moczących "kije".  Zwłaszcza, że co chwila krzykliwie komentowali  kolejne branie;) 
Tak spodobało mi się bieganie na czczo, że jutro jak nie zaśpię po świętowaniu będzie powtórka;)

Cytaty na dzień taty:

"Ojciec powinien ciągle dawać, żeby czuć się szczęśliwym. Wciąż dawać, to znaczy być ojcem". (Honore de Balzac)

"Ojcem zostać łatwo. Znacznie trudniej nim być." (E. Bunsch)

"Zadaniem synów nie jest to, że mają być tacy jak swoi ojcowie - mają być od nich lepsi." Jo Nesbø – „Syn”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13