"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 12 maja 2021

znowu...

                                   dziś na "Bałtyku" prawie same biegające dziewczyny:))
Do wyboru do koloru he,he... Brunetki  blondynki... Ostatnio pisałem, że na treningach nie spotykam moich rówieśników. I proszę mówisz i masz dzisiaj kilka razy mijałem podobnego do mnie siwego łysola;) Jednak szczerze mówiąc to ode mnie chyba młodszy. Obstawiam kategorię M50, ale może się mylę, bo nie potrafię "oceniać" wieku "na oko". A już zwłaszcza kobiet;)
Siedem i pół kilometra udeptywania ścieżek po parku Lisiniec, a potem dziesięć przebieżek w cieniu między drzewami. W rezultacie jedenastka na liczniku.
Majowy upał mnie słabi:( Fajnie mi się turlało w te i nazad - szybko wolno, bo nawet kolega biegacz zauważył, że w tym miejscu ptaszki jakoś piękniej śpiewają:)
Wczoraj wspominałem o artykule w maratonachpolskich.pl odnośnie niezwykle drakońskiego traktowania przez rządzących imprez biegowych.
Teraz trafiłem na biegowe.pl artykuł jakoby rząd wystraszył się akcji Związku Organizatorów Sportu Masowego – *Jeśli się z nami zgadzacie i też oburza Was takie podejście Rządu RP do sportu dla amatorów, to spakujcie swoje zużyte buty sportowe lub odzież i na znak protestu wyślijcie je do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Zróbmy to, skoro rządzący nie reagują na nasze apele i potrzeby! Nie czekaj aż będzie za późno! Akcja przyniesie efekt, tylko jeśli będzie masowa. Każdy but, każda koszulka się liczy! – podkreślają...*
Hi,hi... mam dwie pary zajechanych butów i trochę przepoconych ciuchów też;)

W kalendarzu pierwszy z "ogrodników"
Przysłowia:
„Gdy słoneczko przed Serwacym (13.05) ciepło już dogrzewa, po Serwacym szron pokryje i kwiaty i drzewa”
„Pankracy, Serwacy i Bonifacy - źli na ogrody chłopacy”

„Jeżeli uważasz, że możesz czegoś dokonać albo, przeciwnie, że nie dasz rady - w obu przypadkach masz rację.” -Henry Ford

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13