"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 10 maja 2021

udostepniam...

                         kapitalny artykuł Michała Walczewskiego z maratonypolskie.pl - *Szkoda strzępić słów na tytuł* Nic dodać nic ująć w temacie organizacji biegów. A w zasadzie paranoi rządzących w tym temacie:(( 
Dzisiaj od rana lato. Dużo słońca i wysoka temperatura:(( Pobiegłem o ósmej, ale i tak jak dla mnie Morsa warunki niesprzyjające:( Cóż "sorry taki mamy klimat" he,he... Trzeba się dostosować;)
Po wolnej niedzieli Trzynastka na stałej przydomowej trasie.
Nowe buty mają prawie trzydziestkę na liczniku i są fajne. Muszę tylko poszukać jeszcze jednej pary lżejszej na zawody. 
Cały czas mam nadzieję, że mimo debilnego traktowania nas biegaczy przez rząd wkrótce całym naszym rodzinnym team_em wystartujemy w imprezie biegowej. W żadnym tam biegu wirtualnym tylko prawdziwym święcie biegowym wśród podobnych nam pasjonatów szybszego przebierania nogami.
Mimo wiosennego upału biegało mi się rewelacyjnie. Jak zawsze hi,hi... Spotkałem na "Bałtyku" sympatyczną biegaczkę i  dwóch biegaczy bardzo skupionych, bo nie nawet zauważyli, że dziadek podnosi na powitanie dłoń i mówi Im cześć;)

Cytat dnia:
„Każdy może współczuć cier­pieniom przy­jaciół, lecz trze­ba mieć wspa­niały cha­rak­ter, by móc cie­szyć się po­wodze­niem przyjaciela.” -  Oscar Wilde

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13