"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 1 lutego 2021

nasypało...

                          białego puchu:)) Co niektórzy już narzekają: "mogłaby ta zima dać sobie już siana" hi,hi... A ja cieszę się jak dziecko!
Wszystkie moje biegowe ścieżki na "Bałtyku" pod grubą warstwą śniegu. Te bardziej uczęszczane udeptane, ale tam gdzie mało kto się zapuszcza "kopny" śnieg prawie do kolan;)
Ciężko się biegało i dlatego wolniutko. Ktoś kiedyś powiedział, że bieganie w takich warunkach powinno się liczyć podwójnie he,he... I coś w tym jest, bo po prawie szesnastu kilometrach byłem dziś "upodlony" bardziej niż po ostatnim prywatnym sylwestrowym maratonie;) 
Cóż mamy wreszcie po kilku latach "suchych" prawdziwą zimę:) A zimą jak powiadają starzy biegacze trzeba budować bazę, więc powinno być długo i wolno. Oprócz treningu fizycznego bieganie zimą tak jak dziś przy minus dwunastu kształtuje też psychikę biegacza. Po pierwszym kilometrze stwierdziłem - dobra dycha i spadam;) Jak pękła siódemka pomyślałem - no nie piętnachy to nie wytuptam:( Lecz kiedy zaczęła się walka na wertepach nie tylko z podłożem, a 
przede wszystkim samym sobą... Spodobało mi się! Do tego stopnia, że gęba cieszyła się kiedy ciało mówiło dość, starczy, a duch dawaj, dawaj, dawaj hi,hi...
Dobry początek nowego miesiąca. Luty zaczynam "z przytupem" więc na koniec garść ludowych mądrości:
Przysłowia:
  • „Czasem się luty zlituje że człek niby wiosnę czuje ale czasem się tak zżyma że człek prawie nie wytrzyma”
  • „Gdy wiatr ostro w lutym wieje, chłop ma dobrą nadzieję”
  • „Gdy nie wymrozi zima, sierpień zbierać co nie ma”

„Za dwadzieścia lat od teraz będziesz bardziej rozczarowany rzeczami, których nie uczyniłeś, niż rzeczami które zrobiłeś. Więc odwiąż liny. Wypłyń z bezpiecznej zatoki. Złap wiatr w żagle. Eksploruj. Śnij. Odkrywaj.”
H. Jackson Brown Jr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13