"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 31 stycznia 2021

cudna...

                      zimowa aura:))  Dużo słońca i na termometrze -5:)
Grzechem byłoby w takich warunkach nie pobiegać he,he...
Poleciałem  na Bialską z premedytacją naokoło;) i naokoło wróciłem, żeby zegarek zapisał w ostatnim dniu stycznia jeszcze jakąś dyszkę.
Było kapitalnie! śnieg chrzęścił pod stopami, słoneczko świeciło prosto w oczy. I namachałem się ręką jak nigdy;) W samej Alei Brzozowej odmachałem pozdrowienia chyba ponad dziesięciu biegaczom i na pewno czterem biegaczkom;)
Koniec pierwszego miesiąca tego roku, więc należy się krótkie podsumowanie.
W 23 wyjściach przebiegłem 221km. Wychodziłem 50 w 11 marszach. Do tego 6 razy morsowałem i 4 gimnastykowałem się;)
Jak na pierwszy miesiąc nowego roku nie jest źle. Chociaż w ubiegłym roku w styczniu było o siedem kilometrów nabieganych więcej, ale o pięć mniej maszerowania. 

Cytat dnia: "Najważniejszy w każdym działaniu jest początek" - Platon

W kalendarzu świąt nietypowych dzisiaj Dzień Narodzin Rosyjskiej Wódki. Przydałaby się jakaś stolicznaja lub moskowskaja hi,hi... coby po obchodzić  takie święto;) Ale?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13