"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 21 stycznia 2021

'babcine"...

                                    morsowanie, bo w Dniu Babci he,he... 
Na mieście zima w odwrocie i odwilż na całego. A na naszym "Bałtyku" gdzie panuje specyficzny mikroklimat  zima trzyma:))
Nie brałem siekierki licząc, że nie będzie potrzebna. W ostatniej chwili wrzuciłem do plecaka buty (na szczęście;) Adama musiało nie być z rana, bo wyrąbany od brzegu pewnie wczoraj szlak wodny zamarzł. Na brzegu zlodowaciły twardy śnieg i kawałki ostrego lodu, więc bez butów byłoby łatwo pokaleczyć stopy:( 
Cóż siekiery brak, ale trzeba sobie radzić. Znalazłem niezłego kijora i potrzaskałem "szybę" popychając przed sobą dużą taflę lodu.
Było kapitalnie:)) Słonko przyświecało, woda szczypała;) i potrzaskane kawałki lodu poruszane przez wodę dźwięczały oryginalną muzyką:)
Biegowo znów tylko kilometr dobiegu i powrót. Chciałoby się więcej, lecz jak czas goni to dobra i dwójka.

Oprócz  Dnia Babci dzisiaj wypadają też takie nietypowe święta:
 
Przysłowie:
„Jak Święta Agnieszka (21.01) wypuści śnieg z mieszka to go nie powstrzyma ani do Franciszka (24.01)”
 

Cytat dnia

„Życie jest w 10% tym, co się wydarza i w 90% procentach tym, jak na to reagujemy.” Charles Swindoll
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13