"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 22 stycznia 2021

"dziadowskie"...

bieganie, czyli dycha dziadka w Dniu Dziadka he,he... Cóż dziadek  musi się starać być sprawnym, zdrowym, dobrze wyglądać i nie gderać;) Adam przysłał mi z tej okazji fotkę  z dopiskiem - Dziadka nie znalazłem;)
Chociaż jedna babcia powiedziała mi ostatnio: "na starość człowiek już nie musi się starać":( ja uważam, że musi się starać! Nawet podwójnie, bo chociaż duch ochoczy:) to niestety ciało zużywa się nie ubłagalnie:( Dlatego jak mawiał śp. Kazimierz Górski *do póki piłka w grze* nie wolno się poddawać. Wiem, że choroby, różne dolegliwości i ograniczenia wymuszają czasem taki, a nie inny tryb życia. Ale starać się i walczyć trzeba do końca naszych dni. Podziwiam zadbane, pełne kobiecości Babcie, a raczej Babki hi,hi... Zresztą nie raz czterdziestka, a nawet pięćdziesiątka jest bardziej atrakcyjna niż zaniedbana młoda dziewczyna.
Wracając na ziemię;) Dzisiaj najpierw "Bałtyk", ale ze względu na ślizgawicę czym prędzej uciekłem na szlifowanie miejskich trotuarów. Na chodnikach też różnie w przeciwieństwie do ulic, które odgarnięte i rozjeżdżone dają poczucie pewnej przyczepności.
Chodniki niestety w większości nieuprzątnięte z pośniegowym błotem, kałużami i miejscowymi oblodzeniami:( Na szczęście padu na glebę nie zaliczyłem, choć kilka razy kręciłem piruety w powietrze he,he...   
Zima w odwrocie i "obrzydliwie" ciepło jak na styczeń +8 słownie plus osiem stopni Celsjusza:( 
"Bałtyk" potem Bialska i można powiedzieć, że święto uczciłem aktywnie tak jak lubię najbardziej. W butach gnój, ale gęba mi się i tak cieszy:)) bo dziadostwo czeka na wizytę wnusi;) Najcudowniejsze co dzieci mogą zrobić dla swoich rodziców to uczynić Ich babcią i dziadkiem Takiej kochanej Wiktorki:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13