"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 22 października 2020

dlaczego...

                               śmierć jest chuda? bo nie bierze łapówek he,he...
Niektórym naszym decydentom, ministrom, a nawet lekarzom coś się po... myliło. Myślą, że są panami życia i śmierci:( Uważają, że jesteśmy po przeciwnych stronach barykady, a to gó....o prawda. Jedziemy na tym samym wózku;) Tylko mają pod du...ą papier;) Nie tacy możnowładcy i bogacze na tym świecie byli, a poszli do piachu i wąchają kwiatki od spodu;) Zapominają, że nie mieli by żadnej władzy gdyby jej nie dostali, bo każda władza jest dana z Góry. Buta, traktowanie ludzi jak bydło i wmawianie czego to oni nie robią (dla siebie;) 
Jak w tym dowcipie - mówiliśmy, że będzie lepiej. I jest lepiej nam i naszym rodzinom hi,hi... 
Naprawdę można już zwariować słuchając radia niezależnie jakiej stacji, czy patrząc w ekran telewizorni obojętnie na jakim kanale. Nie dość, że reklamy przerywane do tej pory  były urywkami filmów to teraz jeszcze tylko covid, covid i covid:(( Rzygać się chce gadającymi głowami i ciągłym wpajaniem ludziom poczucia winy.
Miałem dziś odpuścić bieganie, ale jak powiedziała Mon Run trzeba biegać, śmiać się i żyć, żeby nie zwariować.  
W południe wychodziłem piątkę:) Lecz to mi za mało;) więc po południu dobiegałem siódemkę, aby zdążyć na mecz Lecha z Benficą. 
Na "Bałtyku" z racji chyba powrotu pięknej Złotej Jesieni sporo spacerowiczów. W tym znajomych:)) Dzień dobry, dzień dobry, dużo zdrowia, wzajemnie... Chyba pasi zmienić formę powitania w czasie zarazy i witać się *Na Zdrowie* he,he... 
Świetnie było! Ponad piętnaście stopni na plusie i zachodzące słoneczko. Obleciałem"Adriatyk", Bałtyk" i "Pacyfik" dookoła i spotkałem patrol, który mi się dokładnie przyglądał. Chyba dlatego, że gęba śmiała mi się od ucha do ucha;)  
„Uwierz, że potrafisz i już jesteś w połowie drogi.” - Theodore Roosevelt  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13