"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 21 października 2020

do...

                    wód mnie ciągnie he,he... A to niezbity dowód, że pasowałoby wrócić do zimnych kąpieli;) W tamtym roku pluskałem się na okrągło cały rok. Aż do tegorocznej wiosny. Potem przyszła zaraza i zakazy wstępu na "Bałtyk". Latem w czerwcu "zaskoczyłem" i w Ustce regularnie co dzień o poranku kąpałem się w morzu. Po powrocie z marszu chciałem iść "za ciosem", ale przy zamkniętych basenach glinianki były oblegane od rana do wieczora:( A ja tłoku nie lubię. Teraz "Adriatyk" i "Pacyfik" już mnie kusi, bo z racji chłodu amatorów pływania już nie ma. Jednak jakoś nie mogę się zebrać w sobie;) Zawsze powtarzam nic na siłę, więc czekam na ten impuls he,he...
Dzisiaj park Lisiniec z "przyległościami".  Zgodnie z prawem w parkach można biegać z zachowaniem odstępu bez masek. Niestety co drugi zamaskowany patrzy na mnie jakby chciał mi wskoczyć na plecy hi,hi...
Miała
być dziesiątka, ale się zagalopowałem i wyszła trzynastka:)) Aura idealna na bieganie! Dziesięć stopni plus, delikatny wiaterek i przebłyski słońca:) 
Było naprawdę rewelacyjnie! Świeże powietrze, cisza, spokój. Dodatkowo oprócz endorfinek  zaaplikowałem sobie witaminę D3;) Podobno której w naszym klimacie ciągle o tej porze występuje niedobór w organizmie:(
 
 

Cytat dnia

„Nawet gdy jesteś na właściwej drodze, inni wyprzedzą Cię jeżeli się zatrzymasz.” Will Rogers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13