"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 24 października 2020

w samo...

                         południe. Stała przydomowa trasa i piękna Złota Polska Jesień:)
Dzisiejsza, a właściwie jutrzejsza zmiana czasu, bo przesuwamy zegarki z trzeciej na drugą i przez to śpimy godzinę dłużej:) Przywołała mi wspomnienia z Nocnej Ściemy w 2018 roku. Niestety nie udało mi wtedy się złamać trójki;( Na metę przybiegłem po czterech godzinach i dwóch minutach, więc "po ściemie" wyszło 3:02 he,he... Niewiele brakło. Nocny, kameralny maraton. Praktycznie bez kibiców, więc zabrakło trochę tej atmosfery i rywalizacji. Praktycznie cały dystans przebiegłem sam, nie licząc Tych Których w końcówce mijałem. Co i tak ku memu wielkiemu zaskoczeniu dało mi drugie miejsce w kategorii wiekowej na pożegnanie M50;)
Szczerze mówiąc mogliby już zrezygnować z tego przestawiania zegarków. Szkoda tylko Nocnej Ściemy;) 
Jedenastka i w całym minionym tygodniu pięćdziesiąt dwa kilometry wybiegane plus dwadzieścia trzy  wychodzone:)
Fantastyczna aura! I gdyby w parku Lisiniec nie zamaskowani "złoczyńcy" he,he... to pandemii ani widu, ani słychu:)) Stare indiańskie porzekadło mówi: "nadgorliwość gorsza od faszyzmu". 
 Rozumiem Ludzi wystraszonych, chorych, będących w grupie ryzyka itd. Ale kiedy przy takiej temperaturze widzę młodego człowieka w kurtce zimowej w czapce z daszkiem, naciągniętym kapturze i masce nałożonej tak, że tylko widać Mu oczy przez wąską szparkę. To wydaje mi się, że jest jedną z ofiar nie wirusaświrusa  tylko całej tej nachalnej medialnej paniki. Dziś znów nękanie esemesami z alertem rcb:(( Których nie można zablokować:(( Rzygać już mi się chce tym zostań w domu!!!! Gorzej to dziadostwo upierdliwe niż telemarketerzy;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13