"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 27 września 2020

trzeci...

                           etap:) Taki jak pierwszy i drugi;) Bo czas podobny i dystans ten sam, ale samo bieganie każde jest jednak inne he,he...
Typowo jesienne bieganie już. Wiatr, temperatura +10 i szybko zapadający zmrok:(
Jeszcze jeden raz i będzie 31.000 metrów przebiegnięte dla uczczenia Karola Wojtyły św. Jana PawłaII pseud. "Lolek" Honorowego Obywatela Częstochowy.
Wg. projektu dziadegtadeg miał być spacer w ośmiu etapach od pl. Daszyńskiego do Jasnej Góry. Ponieważ mam bliżej do Jasnogórskich Błoń startowałem spod wałów na których jest też pomnik św. JPII. 
Biegiem podobno jest bliżej hi,hi... dlatego postanowiłem pokonać dystans 31km w czterech etapach. Chodzi mi po głowie jeszcze jeden bieg;) Trzydziestka! Osiem pętli za jednym zamachem:)) Może jako Bieg Papieski?
 
Przysłowie:
„Straszna jest wrześniowa słota - miarka deszczu, korzec błota”
 

Cytat dnia

„Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od pierwszego kroku” - Lao-tzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13