"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 26 września 2020

etap...

                   drugi. Dystans jak wczoraj.  Trasa też.
Tylko tempo szybsze, bo biegało mi się dziś wyśmienicie. Czułem moc:) Ale przyspieszałem chyba przez wkurw na ludzi łażących "pod prąd" he,he... W Polsce mamy ruch prawostronny. Biegnę prawą stroną środkowym pasażem alei i co rusz mam kogoś przed sobą co idzie na czołowe:( Jeszcze patrzy, żebym mu, im zszedł z drogi:( Kiedyś schodziłem teraz lecę do końca;) Trudno;) Nie wiem na co ci ludzie liczą? Czy to jakaś forma rywalizacji kto się ugnie, zejdzie z drogi? Próba sił?
Zacząłem po osiemnastej za widoku, a skończyłem po zapadnięciu ciemności:(
 Połowa zmodyfikowanego projektu 31JPII:) Jeszcze dwa takie same etapy i 31kilometrów zaliczone. Miało być następnym razem 31km w dwóch etapach, ale nie będę się rozdrabniał;) Kolejnym razem robię całość osiem pętli, czyli szesnaście długości Alei NMP z Aleją Sienkiewicza włącznie.
Cytat dnia: "Wstań, nie skupiaj się na słabościach i wątpliwościach. Wyprostuj się... Wstań i idź." św. Jan Paweł II

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13