"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 16 września 2020

crossfit...

                          bezpłatne ćwiczenia i po godzince rozgrzewki powrót "z buta". Godzina zajęć pod okiem trenera mija błyskawicznie. Cieszę się, że moja cotygodniowa gimnastyka w tym momencie daje efekty;) Wiele z ćwiczeń nie jest mi obcych. Niektóre robiłem źle:( I jak to mówi stare polskie przysłowie "człowiek całe życie się uczy i głupi umiera" he,he...
Szóstka wieczorową porą. "Szlifowanie chodników" i świetne dopełnienie treningu na hali:) Dobry dzień! Rano piątka spaceru, popołudniu trening w Crossficie i wieczorne krótkie bieganie. Specyficzny "triathlon" na raty;) Fajnie było!!!
https://www.relive.cc/view/vYvrNz98xxv

Cytat dnia

„Ludzie zbyt łatwo rezygnują z władzy nad własnym życiem.” William Wharton

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13