"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 14 września 2020

na nowo...

                               zaczynam;) Nierówną "walkę" z kilometrami he,he... No bo choćby się człowiek nie wiem jak zawziął to wszystkich nie przebiegnie;)
Wczoraj leżenie bykiem, więc dziś "na głodzie" biegowym trzynaście kilometrów:)) Znowu ciepło nawet bardzo:(
https://www.relive.cc/view/vrqoMjgR7KO
Katar minął faktycznie po siedmiu dniach lub jak kto woli po tygodniu;) 
Fajnie było! Obleciałem stałą przydomową trasę, zajrzałem na "Bałtyk". Na wysokości kortów krzyż już w pełnej krasie:) Pozdejmowane folie ochronne i zabezpieczenia. Teren wokół porządkowany przez znane mi z widzenia starsze Państwo. Super! Brawo! Wielki Szacun dla Tych Ludzi:)
Marzą mi się jakieś zawody;) Oby nie wirtualne:( Bo tego namnożyło się co niemiara:( Chyba część organizatorów chciałaby jedynie takich imprez jak lekarze pierwszego kontaktu tylko teleporad hi,hi... 
https://biegiemradom.pl/wp-content/uploads/2019/12/Regulamin-XV-RMT-2020.pdfPrzeglądam kalendarz biegów, lecz jak coś ciekawego znajdę to problem z dojazdem bez własnego środka lokomocji:(( A przecież choć jeden maraton w tym roku pasowałoby zaliczyć.  

Cytat dnia:
„Nie biegnij za szybko przez życie bo najlepsze rzeczy zdarzają się nam wtedy, gdy najmniej się ich spodziewamy.” - Gabriel García Márquez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13