"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 17 września 2020

za nagrody...


                           dzisiejsze bieganie he,he... Bo choć rywalizacja Bieg dla Europy wciąż trwa. To pierwszych pięciuset uczestników, Którzy zaliczyli siedemdziesiąt kilometrów już otrzymują pakiety z upominkami:) W tym ja też;) Medal pamiątkowy, pasek na numer, "komin", torba ekologiczna i materiały propagandowe europarlamentu;)
Po wczorajszym crossficie i wieczornej szósteczce dziś jak nigdy czułem uda he,he... W myśl zasady: *czym się strułeś tym się lecz* wyszedłem potuptać i nabiegałem siedemnaście kilometrów:) Aleja Brzozowa, czyli ulica Bialska, Lasek Wilka,  Bialskie pola i na koniec powrót do cywilizacji, czyli miasto.
Na początku "powoli jak żółw ociężale" hi,hi... A potem im dalej tym lepiej:)) Kiedy minął piętnasty kilometr pomyślałem nawet o "połówce" Zrezygnowałem jednak, bo zaczęło zza chmur wychodzić słoneczko i temperatura wzrosła. A ja nie zabrałem nic do picia i suszyło mnie niemiłosiernie:( Co się odwlecze to nie uciecze i jak zawsze nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło;) Fajnie było! Przed wyjściem wpadł mi do ucha "hit" więc po drodze sobie podśpiewywałem;)
Cytat dnia
„Do triumfu zła potrzeba tylko aby dobrzy ludzie nic nie robili.” Edmund Burke

 Przysłowie na dziś:

„Jaką pogodę na nowiu da wrzesień, taka bywa zwykle przez całą jesień”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13