"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 26 sierpnia 2020

dwie...

                    aktywności w jeden dzień. Tego dawno już nie było;) Za dobrych czasów bywało nawet dwie imprezy biegowe na jednym paliwie he,he... Na ten przykład dycha w Wodzisławiu, a potem nocny półmaraton w Rybniku:)
Wczoraj cotygodniowe pokojowe wygibasy, czyt. gimnastyka na dywanie. 
https://www.relive.cc/view/v1OwW9znEEO
Dzisiaj rano szósteczka na "Bałtyku" jako rozgrzewka, a po południu dzięki Kubie godzinka na siłowni za friko.
https://www.facebook.com/CrossFitCzestochowa/Krótkie bieganie, bo syn zapisał mnie tak jak siebie na zajęcia ogólnodostępne. Więc pomyślałem na pierwszy raz nie wiem jak tam dają popalić;) Była jeszcze opcja dla seniorów +60, ale przecież z geriatrią się nie łapię, bo mam trzydzieści /na jedną nogę/ hi,hi...
Byłem, nie wygonili mnie, że za stary;) 
Godzinka urozmaiconych ćwiczeń pod okiem trenera bardzo mi się spodobała, więc od razu zapisałem się na przyszłą środę:) Spotkałem starych znajomych:)) W Gronie /grupie/ Tych później urodzonych poczułem się od wiele młodziej;) Fajnie było !

Cytat dnia:
„Dysponując zwykłymi talentami i niezwykłą wytrwałością możesz osiągnąć wszystko.” Thomas Fowell Buxton

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13