"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 24 sierpnia 2020

padłem...

                     :( dobiegam do przejścia dla pieszych. Zatrzymuje się zachowując dystans społeczny;) od pieszej okutanej w maskę prawie pod same oczy i foliowych rękawiczkach na dłoniach, a ona do mnie: "biegacze powinni biegać w maseczkach, bo rozsiewają koronawirusa na osiem metrów!"
Z wrażenie zabrakło mi *języka w gębie* Nic nie odpowiedziałem, i po przejeździe autobusu ruszyłem dalej w swoją stronę. Chyba dobrze, bo podobno ignorowanie dla drugiej osoby jest gorsze i niż nawet okazanie złości;) 
Faktycznie ma racje najstarszy syn twierdząc, że ten wirus nie wpływa na płuca tylko na mózg he,he...  Nie wiem co się z tymi ludźmi dzieje?
https://www.relive.cc/view/veqzGmNBrBv
A ja dziś codzienna dyszka na stałej przydomowej trasie. Ledwo ruszyłem telefon. Odbieram, a tu Adam - pewnie biegasz? potwierdzam właśnie ruszyłem. No to szerokości i przyjemnego biegania. Za chwilę messenger od Niego z dopingiem go go go go go go:)) I od razu gęba się śmieje:) Dzięki jak nie wiem co;)
Obleciałem "Bałtyk" i okoliczne drogi pomalutku, nie spiesząc się. Na koniec "zaaplikowałem" sobie jeszcze  slalom pod górę miedzy drzewami na jasnogórskim polu namiotowym. 
W środę 26_go Święto NMP Częstochowskiej, więc pod klasztorem robi się gęsto;) 
http://www.jasnagora.com/news.php?ID=14146

Cytat dnia

„Zawsze warto być człowiekiem, choć tak łatwo zejść na psy.” Mirosław Bochenek (w tekście piosenki pt. Autsajder zespołu Dżem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13