"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 29 czerwca 2020

na...

                  starych śmieciach jak to się mówi;) pierwsze bieganie po powrocie z Ustki. Najgorsze, że trzeba było się przeprosić z biegowymi butami:( Cały tydzień biegania na bosaka po plaży brzegiem morza był fantastyczny:) Nic dziwnego, że stopy się buntują he,he...
Dzisiaj  piąta pięćdziesiąt start! Powietrze jakieś ciężkie? Trudno trzeba się przystosować do panujących warunków, bo nieprędko znów uda się wybrać nad Bałtyk. *Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma*;)
Dlatego pobiegłem nad nasz częstochowski "Bałtyk" hi,hi...
Mimo dość wczesnej pory spotkałem dwie biegaczki i jednego triathlonistę w piance z bojką;) Zrobiłem kilka okrążeń wokół "Bałtyku" i "Adriatyku" raz w jedną, raz w drugą stronę. Chciałem jak nad morzem zakończyć bieganie kąpielą, ale po weekendzie na plaży, dookoła, i w wodzie jedno wielkie śmietnisko:(( Nie rozumiem Tych ludzi. Przychodzą stali bywalcy zostawiają syf po sobie wiedząc, że zaraz wrócą. Koszy multum, lecz jaśnie państwo oczywiście zostawia swoje śmieci gdzie popadnie. Masakra!
W sumie na luzie nadreptałem jedenaście kilometrów. Dawka endorfinek przyjęta, więc gęba się cieszy;) 
https://www.relive.cc/view/vXvLYQwmQ1O
Wczoraj był luz. Odpoczynek, aklimatyzacja i regeneracja.  
W ubiegłym tygodniu wydeptałem pięćdziesiąt sześć kilometrów po piasku. Do tego nachodziliśmy z Moją Lepszą Połową jeszcze ponad osiemdziesiąt:)) A tzn. ponad stówa w nogach!
Jutro wygibasy, czyli solidna porcja gimnastyki. 
W środę podsumowanie czerwca i coś na dobry początek lipca;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13