"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 1 lipca 2020

nie moge...

                          biegać bez czapki, bo za staro wyglądam he,he... Na Bialskiej inaczej mówiąc Alei Brzozowej matka mówi do dziecka: "zobacz pan biegnie" A Szkrab ze zdziwieniem stwierdza: "taki stary?!" Normalnie Pyrtek podciął mi skrzydła;) 
Wieczór  gorący na termometrze +25. Słońce zachodziło, więc pomyślałem bez czapy będzie mi chłodniej. 
Cóż widocznie jak nie świecę łysiną i spod długiego daszka gęby nie widać to wyglądam młodziej. Prawie jak w tym powiedzeniu z tyłu liceum z przodu muzeum hi,hi... 
Rano nie było mocy przerobowych:( Musiałem zatem otworzyć nowy miesiąc wieczorem. Nie jest to moja ulubiona pora na bieganie i dlatego zdecydowanie wolę bieganie wcześnie rano.  Widocznie jestem skowronkiem, a nie sową;)
Pierwsze jedenaście kilometrów w lipcu wydeptane;)  Odwiedziłem "mekkę" biegaczy, czyli Aleje Brzozową, a potem "Bałtyk". Wszędzie pełno ludzi. Po drodze naliczyłem chyba z piętnaście osób obojga płci szybciej przebierających nogami;)
https://www.relive.cc/view/vZqNNRrMw3q
Fajnie było w czerwcu:)) W dwudziestu wyjściach nabiegałem  221 km.  Do tego wychodziłem jeszcze 195 w dwudziestu kilku marszach. Było osiem letnich morsowań w Ustce;) i jak co miesiąc cztery cotygodniowe gimnastyki.

 

Cytat dnia

„Podczas, gdy Ty bierzesz właśnie kolejny oddech ktoś wydaje swój ostatni -- więc przestań narzekać i doceń życie.” Anonim

1 komentarz:

  1. Jakby jakieś komentarze były pod tym artykułem to na pewno było by bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13