"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 30 maja 2020

legalnie...

                         bez przyłbicy:) i rozglądania się dookoła he,he...  W maseczce biegałem dokładnie kilka dni i powiem szczerze to była tragedia. Wdychanie własnych "spalin" brrr...
Dzisiaj rewelacja:)) Najpierw koło naszego Sanktuarium Miłosierdzia. Potem koło "Bałtyku" i dalej kierunek Aleja Brzozowa. Później pętla w bialskich polach za Sanktuarium Krwi Chrystusa i powrót trochę naokoło przed szczytem Sanktuarium Matki Bożej Częstochowskiej. Nie planowałem i dopiero teraz się kapnąłem, że wyszedł bieg między trzema sanktuariami;) 
https://www.relive.cc/view/v8qkNeAQMK6
Przebiegłem piętnaście kilometrów i cieszę się jak nie wiem co, bo kolanko działa jak należy i nie boli:))  Fajnie mi się biegło i cały czas musiałem zaciągać "ręczny" he,he... Tak mnie ciągnęło do przodu jakby to były zawody, a po wczoraj chciałem dziś pomalutku.
Aura idealna na bieganie! Pochmurno, trzynaście kresek powyżej zera na termometrze i chwilami delikatny pokropek z nieba;) 
Niedawno pisałem o zwyczaju wzajemnego pozdrawiania się biegaczy na trasie. Wracając z bialskich pól w Lasku Wilka spotkałem biegaczkę - ładną czarnulkę:) Niestety udała, że nie widzi mojej uniesionej dłoni:( Cóż młoda Laska, więc taki dziadek jest dla Niej pewnie "przezroczysty" hi,hi... 
Na ostatnim kilometrze  spotkałem jeszcze  Edka z żoną z Którym za dobrych zabieganych czasów regularnie w soboty i nie tylko udeptywaliśmy biegowe ścieżki. To drugie spotkanie było niezwykle sympatyczne. Miło człowiekowi jak na jego widok ludziom pojawia się uśmiech na twarzy i cieszą się, ze skrzyżowania naszych dróg:)
Z kalendarza świat nietypowych: 30 maja jest dzień bez stanika:)) 
https://pl.sputniknews.com/foto/2020053012482281-sputnik-polska-maske-zostawiamy-stanik-zdejmujemy-miedzynarodowy-dzien-bez-stanika/

Cytat dnia

„Pamiętaj, iż twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie.” Abraham Lincoln
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13