"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 11 grudnia 2019

ścisnął...

                  w nocy mrozik hi,hi...  W lasku Wilka i na
zacienionych bialskich polach lodowato;) Temperatura o poranku niby tylko -4, ale odczuwalna kilka kresek niższa.
 W parku Lisiniec na "Adriatyku" i "Bałtyku" pierwszy raz w tym sezonie zimowym cienka szyba he,he... Jedynie na głębszym "Pacyfiku" otwarta woda.
Dziś pierwsze kroki skierowałem na Bialską. Aleja Brzozowa, Lasek Wilka, bialskie pola i powrót przez "Bałtyk".
Włożyłem tylko koszulkę termoaktywną pod cienką kurtkę i w "strefach zimna" uciekałem przed chłodem he,he...
Wczoraj robiłem wygibasy, czyt. gimnastykę. Jeden dzień wolnego i zaraz niespodzianka;) 
Na głównej drodze nad "Bałtyk" biało czerwone słupki!!! Wreszcie Ktoś pomyślał:)) Mimo zakazu ruchu wszyscy jeździli sobie jakby to była ulica:( Nie tak dawno na maszerującą Kijarkę trąbił jakiś łebas w swoim Bolidzie Młodzieży Wiejskiej. Fakt szła środkiem, ale on nie miał prawa tam wjechać. Bo obok jest wyznaczony parking. Mało tego darł się i rzucał w tej swojej pordzewiałej puszce jakby mu sypali ogon solą hi,hi...
Zima, więc  spokojne dreptanie i budowanie bazy. Na akcenty przyjdzie czas w przyszłym roku. Na razie "nabijam" kilometry i cieszę się z tuptania w zakresie ekonomicznym he,he... 
https://www.relive.cc/view/vxOQAQPn3MO
Kapitalne jest takie spokojne tuptanie:) Bez pośpiechu, noga za nogą;) Można podziwiać otaczającą przyrodę  i jak dzisiaj sarny, które nie chciały poczekać na foto hi,hi... 
Było fajnie! Mroźno, lecz w słoneczku całkiem przyjemnie.  A moja pogoda w telefonie  twierdziła, że bieganie będzie przeciętne??? 
Jeśli aura się utrzyma to jutro prawdziwe morsownie:)

Cytat dnia
„Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od pierwszego kroku” Lao-tzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13