"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 9 grudnia 2019

wynik...

                         z dziś to 4:2 he,he... Temperatura powietrza plus cztery, a wody dwie kreski mniej;) 
Dobieg? Raczej dreptanie hi,hi... na "Bałtyk". Później runda dookoła trzech naszych akwenów o szumnych morskich nazwach i kąpiel w "Pacyfiku".
https://www.relive.cc/view/v7O9wJrEEQq
Ostatnio pluskałem się w "Adriatyku", więc żeby nie wchodzić dwa razy do tej samej wody he,he... zmiana miejsca;) 
Dzisiaj po dwóch dniach biegowych odnowa biologiczna w zimnej wodzie była kapitalna:) Od soboty coś pobolewał mnie prawy nadgarstek i "krioterapia dla ubogich" hi,hi... pomogła:)) 
Wczoraj "odkryłem" nową motywacje w moim telefonie;) W apce pogody zobaczyłem oprócz wilgotności, wschodu i zachodu słońca indeks życia > bieganie - DOBRE.
W razie gdyby wydawało mi się,  że warunki nie są dobre wystarczy spojrzeć w telefon he,he... 
Do tej pory nie miałem problemów z  motywacją, bo powtarzam sobie: *nie ma złej aury na bieganie są tylko nieodpowiednio ubrani biegacze*;)
Przy poniedziałku piąteczka na rozgrzewkę. Mrozu nie ma, ale po dobrym rozgrzaniu organizmu wejście do zimnej wody jest łatwiejsze.

 Cytat dnia
„Nie bój się iść wolno do przodu, obawiaj się jedynie stania w miejscu.” przysłowie chińskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13