"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 12 grudnia 2019

Uchu cha...

                       nie taka zima zła hi,hi... Temperatura powietrza -2, wody +2:) I tak powinno być, a może nawet zimniej he,he... Biegnąc  na "Bałtyk " zastanawiałem się co dzisiaj: "Adriatyk" czy "Pacyfik"?
Kusiła mnie "szyba" którą zauważyłem wczoraj na kąpielisku z plażą hi,hi...
Zajrzałem, więc  tylko pod brzózki nad "Pacyfikiem" i  poleciałem na pomost w "Adriatyku". Po drodze podniosłem kijka, żeby potrzaskać lód na kąpielisku. I tu zdziwko kijorek strzelił niczym zapałka:( Dopiero gdy znalazłem solidny konar udało mi się  pokonać  centymetrowy lód i otworzyć przerębel;) A siekiera w domu he,he...
Byłaby fajna akcja z rąbanki, ale źle ustawiłem telefon i dziś  w roli głównej oszroniony pomost hi,hi... Bałem się ustawić kamerkę  zbyt blisko krawędzi, aby znowu nie wykąpać  telefonu, bo pewnie powtórki z rozrywki, by nie przeżył he,he..
Mimo przeciwności losu, było rewelacyjnie:)) Po morsowaniu spotkałem Monie:) W miłym towarzystwie wyciągając nogi za Moniką hi,hi... zrobiłem połowę pętli. Pogadaliśmy, powspominaliśmy "Górkę Moniki" he,he... i Ona pobiegła na kolejną okrążenie, a ja pod ową górkę;) W sumie wyszła kapitalna piątka ze świetnym  morsowaniem:))
https://www.relive.cc/view/vPv4JVQrJ36
Aaaa jeszcze z wczorajszego wieczornego spaceru spotkanie koło Jasnej Góry z "łysym" Pewnie dlatego noce takie są upalne tzn. mroźne hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13