"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 16 października 2019

cudownie...

                                 biega się po dywanach z liści;)
W dodatku aura jak na październik iście biegowa he,he... Na termometrze trzynaście kresek powyżej zera:) Słonecznie i wietrznie, ale przez to właśnie kapitalnie szeleszczą liście:)
Miała być dycha z podbiegami i była hi,hi... dycha plus podbiegi;) Dziesięć razy do Krzyża i nazad po zielonej murawie. 
W sumie wydeptałem trzynastkę i aż żal było wracać.
Za dziesięć dni start w Lublinie. I znowu "górski" start patrząc na profil trasy;) Dlatego też dziś w ramach treningu mentalnego he,he... przypomniałem sobie górki.
Trzeci start w tym roku nieplanowany. Każdy z tegorocznych startów był na "ostatnią chwilę" hi,hi...
Żadnych nerwowych ruchów;) wykonywać nie zamierzam. Bardziej będę starał się dobrze wypocząć i zregenerować niż dotrenowywać he,he...
Ostatnio tuptam sobie spokojnie i wolno, więc dla odmulenia może w niedziele zrobię coś szybszego, a w tygodniu jakieś przebieżki. 
Mój Kumpel Kuba zapisany, ale jeszcze nie jest pewien czy weźmie udział:( Tak, czy tak raczej bark w bark jak kiedyś nie pobiegniemy. Ja dziadek turlam się już wolno, a On na pierwszej swojej połówce wykręcił czas 1:44, więc nie chciałbym Go spowalniać. Fajnie jednak byłoby spotkać się znowu na biegowej imprezie:))
Ale ten czas leci!!!
https://www.youtube.com/watch?v=uPtKVeJKoYM&feature=share&fbclid=IwAR0sI0HP724VAZeslQr_79FzrQrezxzi1yWdsM5_-IbvdowhHePjLdQ2HqM16-10-1978 To było przecież nie tak dawno... Tego dnia Arcybiskup krakowski kardynał Karol Wojtyła został wybrany na papieża jako pierwsza osoba spoza Włoch od 456 lat, przyjmując JAN PAWEŁ II...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13