"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 11 października 2019

można...

                           można! Dzisiaj wyświetlił mi się Półmaraton Lubelski. Fajna trasa:) Pokręcona;) z niezłymi podbiegami he,he...
Na dwa tygodnie przed opłata startowa siedemdziesiąt zeta, a nie jak w Katowicach 130. Ba! mało tego takie młodziaki jak ja co to mają trzydzieści lat na jedną nogę hi,hi... startują za friko:)) Kategorie wiekowe co dziesięć lat do siedemdziesiątki. A nie jak co ostatnio często się zdarza ostatnia 50+ i wszyscy do "jednego wora". Pewnie z oszczędności. Ale jakie szanse w rywalizacji ma siedemdziesięciolatek z pięćdziesięciolatkiem? 
Nie wiem czy to przypadek he,he... Podobno przypadki to tylko w gramatyce;) więc kliknąłem jestem *zainteresowany* hi,hi...
Zastanawiam się też jak to jest? Byłem "na wschodzie" - Zamość, Białystok, Lublin. Wszędzie tam potrafią zrobić fajne imprezy za naprawdę rozsądne startowe:)) 
Dawniej brałem udział w kilkunastu imprezach biegowych w roku. Ostatnio w kilku, bo opłaty startowe na niektóre biegi są chyba z kosmosu:( przy czym chcieliby, żeby zapisać się rok wcześniej i najlepiej od razu wnieść opłatę:((
Fajnie byłoby zmienić status *zainteresowany* na *wezmę udział* he,he... Zobaczymy!
Dziś trzynastka na dwóch "frontach". Najpierw runda po "Bałtyku", a potem Aleja Brzozowa i Lasek Wilka. Aura idealna na bieganie. Plus osiem stopni i słoneczko:) Było rewelacyjnie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13