"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 4 września 2019

ostatni...

                      trening przed sobotnim maratonem. Taka raczej namiastka treningu he,he... Tylko cztery kilometry "z buta" i pływanie o poranku w "Adriatyku". 
Fajnie ułożyła się konfiguracja cyferek dystansu;) 4,22 km dziś, a sobotę ma być 42,2km:) Dobry znak hi,hi...
Już się ochłodziło. Temperatura o piątej trzydzieści dwanaście stopni plus. Wody zapewne wyższa. Innych amatorów kąpieli tuż po wschodzie słońca jednak brak he,he...
Cisza, spokój. Jedynie kaczki kwękające;) 
Trochę wyluzowałem i już pięty palą hi,hi... Cały czas nogi rwą do przodu;) więc zaciągam "ręczny hamulec". ż
Żeby mnie tylko nie poniosło zaraz po starcie he,he... Bywało kiedyś, że wyrwałem jak młody hi,hi... Ułańska szarża w "baranim" pędzie po sygnale startu, a potem za fantazje przyszło płacić;)
Każdy maraton ma 42,195km, lecz zawsze jest inny. Bieżąca dyspozycja, aura, trasa wszystko ma znaczenie. 
Najważniejsza jednak jest pokora przed królewskim dystansem. Dlatego proszę Boga o spokój i cierpliwość do trzydziestego kilometra, bo maraton zaczyna się po trzydziestce he,he... A potem wiarę!
Słowo na sobotę;) 
Cytat dnia„Szczęście nie jest ko­loro­wym mo­tylem, za którym mu­sisz po­biec, jeśli chcesz go złapać. Szczęście jest jak cień: podąża za Tobą na­wet wte­dy, gdy o nim nie myślisz.” Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13