"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 23 sierpnia 2019

kolejny...

                           raz miałem przyjemność towarzyszyć Pielgrzymom biegowej pielgrzymki na ostatnich kilometrach do Jasnej Góry. 
Tym razem grupa zaprzyjaźnionych biegaczy pod wodzą Mariana Płaszczyka przemierzała "z buta" sztafetowo trasę z Rumunii do Częstochowy na Jasną Górę. 
Pokonali razem  ponad tysiąc kilometrów, ale na *Mecie* stawili się pewno zmęczeni, lecz i niesamowicie radośni:) Cieszę się z tego spotkania i wspólnego biegowego pielgrzymowania;) 
Dzięki Nim "załapałem" się na Błoniach Jasnogórskich na specjalne Błogosławieństwo udzielone po łacinie przez samego księdza Arcybiskupa Wacława Depo i obrazek:) Chociaż zrobiłem dziś tylko dwanaście kilometrów he,he...
Fajnie było zobaczyć się z Przyjaciółmi, pobiegać, posłuchać Ich wrażeń i "posmakować" tej niewidzialnej energii, bijącej Od Nich gdy leżą przed Tronem Matki Bożej - Pani Jasnogórskiej. 
Za to dzisiejsze spotkanie z tego miejsca jeszcze raz Im  bardzo serdecznie dziękuje.
więcej zdjęć www.jasnagora.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13