"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 24 sierpnia 2019

kąpiel...

                   przy wschodzie słońca i wiszącym jeszcze na niebie księżycu hi,hi... Obudziłem się bez budzika;) i nawet nie wiedziałem, że o brzasku cywilnym he,he... 
Niestety dzień już jest krótszy o ponad dwie i pół godziny:(
Dwójka dobiegu na "Adriatyk" w parku Lisiniec i zdziwko nie ma kaczek??? Może śpią jeszcze;) 
Woda cieplutka, cisza nie licząc wrzasku budzącego się ptactwa he,he... Na grzbiecie można jeszcze oprócz księżycowego rogala podziwiać smugi lecących odrzutowców;) 
Po pływaniu powrót z ociąganiem się na około hi,hi... Bo, aż żal wracać, a niestety czas nagli:(
W sumie spokojna piąteczka. W całym tygodniu sześćdziesiąt cztery kilometry w  sześciu wyjściach. Plus przemaszerowana piętnastka.
Dobry początek dnia:) Akumulatory załadowane. Do poniedziałku muszą wytrzymać, bo jutro luzik, czyli labowanie he,he...
Przypadkiem, aby nie przeholować z tym odpoczywaniem hi,hi... 
Mój Kolega z Kalisza Marek Frontczak 
przebiegł swój 200 maraton!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13