"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 21 sierpnia 2019

cudownie...

                                pochmurno, piętnaście kresek na plusie i z nieba mżawka:))  
Nawilżająca emulsja na twarz i włosy he,he... odświeża i działa niezwykle odmładzająco hi,hi... gdy biega się przez kałuże po nocnych opadach deszczu;)
Dzisiaj po wczorajszych wygibasach spokojna dycha i dziesięć przebieżek po mokrej trawniku:) Najfajniej byłoby na bosaka, ale z uwagi na różnorakie niespodzianki w trawie wolałem nie ryzykować:(
Pierwsze dwie znowu na sztywnych nogach;) lecz potem każda następna coraz szybsza he,he...
Idealna pogoda na bieganie! Nic dziwnego więc, że dziś  na "Bałtyku" oprócz mnie jeszcze dwóch innych (później urodzonych;) biegaczy korzystało z darmowych zabiegów spa hi,hi...
Biegało mi się rewelacyjnie! Humoru nie był mi wstanie zepsuć nawet idiota w niebieskim volkswagenie. Na Huculskiej szerokiej na kilkanaście metrów i bez żadnego ruchu mijał się ze mną na centymetry:( W dodatku musiał burak oczywiście wjechać przednim kołem w kałużę tak żeby zawartość mnie ochlapała:( 
Dobrze, że pod koniec biegania mżawka zamieniła się w prysznic he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13