"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 19 sierpnia 2019

po polach...

                                bialskich dzisiaj sobie pohasałem;)
Najpierw oczywiście Bialską tzw. Aleją Brzozową niezwykle urokliwą o tej porze roku:) Potem Lasek Wilka i dwie pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa po wertepach hi,hi...
Wybiegłem za dwadzieścia siódma, kiedy na termometrze było plus osiemnaście stopni. Szybko jednak zrobiło się gorąco i pod koniec na skali było już ponad dwadzieścia kresek powyżej zera:( Dlatego wróciłem przez "Bałtyk".
W pustym o tej porze parku Lisiniec dla schłodzenia pół godzinki popływałem w "Adriatyku" 
Po siedemnastu kilometrach kąpiel w chłodnej wodzie była rewelacyjna! A późniejsze kolejne dwa kilometry "na mokro" kapitalne he,he...
"Umysł jest wszystkim; mięśnie - tylko kawałkami gumy. Stałem się taki, jaki jestem, właśnie dzięki mojemu umysłowi".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13