"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 15 lipca 2019

łikend...

                          zrobiłem sobie wolny;) i od razu jakieś bóle mi wlazły w tyłek he,he... Cosik mi labowanie nie służy hi,hi...
Dawno już nie odpoczywałem dwa dni z rzędu, więc pomyślałem należy się jak psu buda regenaracja i wypoczynek;) 
Nie myślałem jednak, że efektem bedą bóle w biodrze. Dobrze, że dzisiaj udało mi się je zabiegać he,he...
Spokojne dwanaście kilometrów, chociaż momentami głód biegowy mnie popychał szybciej do przodu hi,hi...
albo tak;)
Cytat dnia „ Różnica pomiędzy sukcesem a porażką leży zazwyczaj w niepoddawaniu się. ” Walt Disney

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13