"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 17 lipca 2019

nie...

                      chciało mi się dzisiaj wyleźć z wyrka hi,hi... Ale jak mowi porzekadło biegowe najważniejsze *po* he,he... Obudziłem się piąta piętnaście. Po chwilowej walce z samym sobą poddałem się drzemce;) W drugiej rundzie zwyciężyłem he,he... i szósta dziesięć ruszyłem na trasę:)
Na głodniaka, bo zapomniałem wczoraj zrobić roztworu energetycznego na bazie wody z pyłkiem kwiatowym i miodem. Na szklance przegotowanej wody ruszyłem powoli jak żółw ociężale hi,hi...
Na szczęście z każdym kilometrem jak zazwyczaj się rozkręcałem:)
Chyba "zraziłem" się od Adama, bo na poczatku moje nogi wydają się ciężkie i nie za brdzo chcą współpracować he,he... Później jednak dochodzą do wniosku, że nic im nie pomoże hi,hi... i "godzą" się na przynajmniej dziesięć tysięcy metrów;)
Dziś nabiegałem jedenaście kilometrów i przy temperaturze +10 była to czysta przyjemność:)
Cytat dnia „Odwaga nie zawsze jest głośna. Czasem to tylko cichy głos na końcu dnia mówiący: Jutro spróbuję ponownie. ” Mary Anne Radmacher

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13