"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 12 lipca 2019

piąteczek...

                            dobrze, że nie trzynasty, a może szkoda hehe...
„Wyzwania czynią życie interesującym, a pokonywanie ich czyni je wartościowym. ” Joshua J. Marine
Przebudzenie czwarta trzydzieści. Kilkanaście minut "wciągania" pępka hi,hi... i wypad - piąta dwadzieścia;) Zastanawianie się w którą stronę polecieć w czasie "łapania" sygnału gps przez garmka. Ostatecznie najpierw Lisiniec dzielnica mojego dzieciństwa:) Potem drogi na zachód od "Bałtyku" które nie tak dawo udeptywałem prawie codziennie.
Na koniec ścieżka rekreacyjna w parku Lisiniec i ani się obejrzałem, a na garmku dwanaście kilometrów:) 
W całym tygodniu czterdzieści dziewięć.
Jutro wolne z rozsądku he,he... Z "nałogiem" trzeba przecież walczyć;) 
Cztery dni biegania pod rząd i duch chciałby jeszcze, jeszcze hi,hi... ale ciało woła  dziadek wyluzuj;)
Podobno co za dużo to niezdrowo he,he... Poza tym wzrasta ryzyko kontuzji:( a tego sobie i nikomu nie życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13