"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 17 czerwca 2019

całkiem...

                     sam dziś byłem na "Bałtyku" chociaż wybiegłem półgodziny później niż ostatnio. Ani żywej duszy, cisza, spokój i tylko wysyp ślimaków na ścieżce rekreacyjnej;) 
Po wczorajszym deszczu lekkie ochłodzenie +15 w nocy. Wreszcie jest czym oddychać:) Wczoraj całodzienny pobyt w Ustroniu niestety niebiegowy:( Chociaż akuratnie był tam bieg he,he... i nawet widziałem w pociagu "biegackich" celebrytów hi,hi...
Dziś park Lisiniec czyt. "Bałtyk" z obrzeżami i standartowa dycha. Znów po dniu wolnym nogi zapomniały szybszego przebierani i nie mogły wejść na właściwe obroty;) Ale dałem radę he,he... Na poczatku trochę ziewałem, bo poszedłem spać o dwudziestej czwartej, a wstałem o piątej. Zaraz jednak się dobudziłem na dobre potykając o resztkę słupka zabezpieczajcego wjazd:(

Po "łikendowej" imprezie plenerowej znowu smród, brud i ogrom śmieci w każdym możliwym miejsu:( Szkoda tego terenu. Podobne masowe imprezy powinny odbywać się na stadionie, albo na jakimś placu. Potem szczoty, miotły i dokładne sprzatanie. A tak pod każdym krzakiem, w wodzie mnostwo puszek, plastikowych butelek i inych opakowań po żarciu i piciu. Ponadto pełno "min poślizgowych" nie mówiąc o fetorze moczu, bo przy takich upałach nawet nieliczne toi toi_e się "gotują" Jeszcze trochę takich "imprez" i to będzie park z nazwy tylko:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13