"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 23 maja 2019

zakończyłem...

                                         przygotowania do maratonu wiosnnego siodemeczką:) Teraz czas w niedziele się trochę upodlić he,he... W bieżącym tygodniu zaledwie 24 kilometry. W odwrotnej kolejności 42, czyli maraton. Zatem kolejny dobry znak. 
Dzisiaj jedna szósta królewskiego dystansu z czterema przebieżkami i podbiegiem na Kordeckiego;)
Wyluzowałem, odpocząłem, nosi mnie;) i czuję głód biegania hi,hi... Wierzę, że będzie dobrze. Musi! Trzydziestka wzmocniła mnie psychicznie jak nigdy i mentalnie też jestem gotowy na wyzwanie. A to bardzo ważne, bo przecież *długie dystanse biega się głową, a nogami tylko przebiera*
Dzięki Bogu plan treningowy po corocznym roztrenowaniu do dziś zrealizowany bez większych zakłóceń:) Na tyle, na ile moje doświadczenie, samozaparcie i zdolności pozwoliły. W sobotę jeszcze delikatny rozruch i w niedzielę dużżżoooo biegania he,he... Inaczej mowiąc chwila prawdy na co dziadka stać hi,hi...
Termin tego maratonu to znów data szczególna. 
26 maja - Dzień MatkiDedykuję ten dwudziesty maraton wszystkim Mamom:) 
Naszej Najdroższej Matce Bożej Jasnogorskiej. 
Mojej Rodzicielce, Która już odeszła do wieczności. Oczywiście Mamie moich synów. Mamie mojej cudownej Wnusi, oraz jej Mamie, czyli Wiktorki Babci, Której niestety nie ma już na tym świecie:( A także wszystkim innym Mateczkom, Mamusiom i Mamuśkom:) 
"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze, a przebacza, odepchnięta wraca – to miłość macierzyńska." - Józef Ignacy Kraszewski.

"Matka – to najpiękniejsze słowo w językach świata. Matka – to słowo, które oznacza miłość, miłość prawdziwą, która nie zdradza, to słowo, które oznacza wierność, które oznacza wielką ofiarę, nawet do śmierci, dla dobra dziecka" - abp Stanisław Wielgus.

"Matka, jak Pan Bóg, może kochać wszystkie swe dzieci, każde z osobna i każde najwięcej." - Zofia Kossak-Szczucka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13