"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 27 maja 2019

zaległości...

                            czas nadrobić he,he... A więc po kolei;)
Sobota 25 maja - z samego rana wyjazd na Maraton Juranda:) 
Czywiście z przygodami w postaci awarii szynobusu na ostatnim etapie podróży Olsztyn Szczytno:( 
Po dotarciu na miejsce z opóźnieniem meldunek w hotelu, odbiór pakietu startowego, pasta party i Msza święta, bo "bez Boga, ani do proga" Później spacerek, kolacja i nieplanowany, ale fajny, delikatny rozruch he,he... Dookoła jeziora Domowego Małego.
Niedziela 26 maja - przedstartowa  gorączka;)
Śniadanie rytuał przygotowawczy hi,hi... i hajda na start! 
8:45 wózkarze, a potem o 9:oo biegacze. Starałem się zacząć wolno, ale cały czas ciągnęło mnie do przodu;) Zakładałem, że ma być spokojnie i do dwudziestego piątego kilometra faktycznie było komfortowo:) Później jak zwykle Ci szybcy w przodzie, przerwa, ja, przerwa i Ci wolniejsi he,he... 
Gdzieś tak od trzydziestego kilometra "łykałem" Tych co zaczęli za szybko;) Bo jak zawsze maraton zaczyna sie po trzydziestu kilometrach.
Jaki by nie był musi trochę zaboleć;) Po trzydziestu siedmiu tysiącach metrów pomyślałem teraz już nie ma co lęcę na ile siły pozwolą. Na metę dotarłem w dobrym stanie i "samolotem" hi,hi... wylądowałem po czterech godzinach i sześciu minutach od startu:) 
Załaciłem za sześć godzin co prawda he,he... bo taki był limit, ale śpieszno mi było na głosowanie;)Po spełnieniu obywatelskiego obowiązku dłłłuugggggaaaaa ceremonia dekoracji:( Dlatego potem już tylko obiadokolacja, spacerek, piwko z wieczorem wyborczym przeplatanym meczem Polska - Tahiti hi,hi...
Poniedziałek 27 maja o czwartej już nogi palą hi,hi...
Wyleżałem do szóstej i myślę nie ma co, "czym się strułeś tym się lecz" Miałem zrobić mini maraton (4,2km;) Ale pokusiło mnie obiec dookoła Małe i Duże jezioro Domowe he,he... 
W sumie wyszła szóstka z małym hakiem, lecz to było to czego było mi potrzeba hi,hi...
*Najpierw bieganie potem śniadanie*! Pakowanie i cały dzień w podróży powrotnej, bo niestety wszystko co dobre szybko się kończy;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13