"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 2 maja 2019

pierwszy...

                            drugi;) jutro będzie trzeci trening pod rząd w maju i do tego kolejny świąteczny hi,hi...  

3 maja Rocznica Uchwalenia Konstytucji z 1791 roku i Święto Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski.


Dzisiaj w dniu Święta Flagi Rzeczypospolitej Polskiej zrobiłem dychę po "Bałtyku" he,he... W tym dziesięć stumetrowych przebieżek w tempie średnio 4:12:) Biegało mi się wyśmienicie! Zwłaszcza, że aura ciągle typowo biegowa, bo nie za gorąco;)
Gdy wróciłem MLP "zarzuciła" mi, że biegałem bez flagi hi,hi... Pomyślałem faktycznie, ale zaraz się zreflektowałem: jak to przecież byłem w czapce, w której biegłem do Sastin  na Słowacji. A ona ma flagę, bo  specjalnie zrobiłem, żeby godnie reprezentować Polskę za granicą.
Jutro podwójne święto, więc najpierw rano co boskie Bogu i Przenajświętszej Panience, a później bieganie biegaczowi;) 

„Dzieci nie są głupsze od dorosłych, tylko mają mniej doświadczenia.” -  Janusz Korczak

3 komentarze:

  1. 4:12’ nie stresuj TETE nie stresuj bo niektórzy są w tym sezonie JESZCZE ;) ( mam nadzieje) w koziej d....e ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. he,he... Ale Niektórzy są dużo młodsi i zaraz po kilku treningach będą "w cuglach" a dziadek w czarnej d...e;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie Mam z Tobą szans
    Jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13