"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 1 maja 2019

niech się święci...

                                               1 maja, bo Święto Pracy upamiętniające manifestacje robotnicze w 1886 roku próbuje się zmarginalizować:( 
Wmawia się ludziom jakoby to święto komunistyczne he,he... A niestety prawa ludzi pracy są nadal łamane:( Wciąż pracownicy najemni są wyzyskiwani i często traktowani przez pseudo biznesmenów nieludzko:(
Korzystając z rewelacyjnej wiosennej pogody uczciłem dzisiejsze święto biegiem:)  Z racji czerwonej kartki w kalendarzu na ulicach "pustynia" hi,hi... Dlatego po pętelce na "Bałtyku" ruszyłem w miasto he,he... Niewielki ruch samochodowy, a piesi to w większości biegacze;) Dawno już nie spotkałem tylu biegających na swojej drodze. 
I to w przeważającej liczbie na ulicach, bo w parku Lisiniec i na Bialskiej mekce częstochowskich biegaczy tylko pojedyncze osoby:(
To było kapitalne poranne bieganie:))
Rano przebiegnięta trzynastka. Po południu siedmiokilometrowy świąteczny spacerek i jest dwudziestka na liczniku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13