"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 3 maja 2019

na drożdżówce...

                                  lata się niezwykle lekko hi,hi... Nie na darmo mówi się: "rośnie jak na drożdżach" bo paru kawałkach z kruszonką forma rośnie he,he...  
Poleciałem po kościele biegiem do wnusi z ciastem na świąteczny deser;) A potem hajda gdzie nogi poniosą, czyli pełna improwizacja hi,hi...
Nad Stradomką przy Twardej zastopowałem zegarek, a potem zapomniałem wznowić trening:( Gapowe się płaci, bo oczywiście gps poleciałłłł na skróty od razu do Słowiańskiej zamiast wzdłuż rzeki do mostu przy Jagielońskiej:( W ten sposób sam się "oszukałem"  na dwa kilometry;) Na garmku wyszło dwanaście, a powinno być czternaście. 
Co tam! Nieważne ile na liczniku. Ważne ile w nogach he,he... Prawdę mówiąc to zamierzałem biec prosto do Zaciszańskiej. Niestety przegapiłem moment kiedy trzeba przejść na drugą stronę rzeki, żeby ominąć odnogę Konopki i potem nie było już jak się przedostać. Mówią *nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło* hi,hi... Chciał nie chciał dołożyłem przy święcie trochę kilometrów i w tym tygodniu sześćdziesiąt trzy kilosy w pięciu wyjściach:) 
Teraz czas na dalsze świętowanie po udanym przedpołudniu;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13