"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Aleja...

                 Brzozowa dzisiaj kapitalna. 
Po wczorajszym "prysznicu" w czasie treningu he,he... dziś między kropelkami deszczu przez Bialską do Lasku Wilka i w bialskie pola;) 
Zieleń dostała wody i w mgnieniu oka wybujała. Nabrała też takiego soczystego koloru. Nie kurzy się:) Pachnie świeżym, rześkim powietrzem i przy temperaturze +10  pogoda iście biegowa:) 
Ptaki też jakieś ucieszone śpiewają tak cudownie, że żaden muzyk im nie dorówna hi,hi...
(głośnik na full;)
Obleciałem dwie pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa bardzo wolniutko, żeby delektować się tą fantastyczną aurą he,he... Nie powiem po wczorajszym szybszym bieganiu co chwila ciągło mnie do przodu hi,hi... Ale reagowałem natychmiast zaciągając "ręczny hamulec" he,he...
Dwa kółka w polach to osiem dwieście, cztery dobieg tam, z powrotem kolejna czwórka i w sumie wydeptana świetna szesnastka przy poniedziałku:) Było rewelacyjne! Zmokłem fakt. Lecz taki wiosenny deszczyk to czysta przyjemność w czasie biegania:)
Łatwiej się oddycha, woda z nieba chłodzi lepiej niż niejeden punkt odświeżania, więc organizm wydatkuje mniej energii na chłodzenie;) Uwielbiam bieganie w deszczu!!!
Cytat na dziś:
"Nie mówiłem, że będzie łatwo. Wspominałem, że będzie warto"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13