"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 28 kwietnia 2019

w deszczyku...

                                  rewelacyjnie sobie pobiegałem na  moim biegu Miłosierdzia;)
Wychodząc nie miałem pomysłu na dzisiejsze bieganie:( Ale kiedy zobaczyłem baner reklamowy dzisiejszego biegu postanowiłem zrobić sprawdzian na piątkę he,he... Pocisnąłem trochę, lecz nie na maxa hi,hi... i piąteczka wyszła w 25:30. Przewentylowałem płucka i chociaż przemokłem do suchej nitki to wróciłem szczęśliwy jak dziecko;) 
Było świetnie, choć wszyscy Których mijałem po drodze patrzyli na mnie jakoś dziwnie. Na Wręczyckiej nawet jakiś Jegomość z troską rzucił: "przemoknie pan" na co śmiejąc się odparłem - przecież z cukru nie jestem hi,hi... Fajnie tak beztrosko polatać po kałużach;) Można naprawdę zapomnieć o szóstce z przodu he,he... Pod koniec na klasztornej zrobiłem jeszcze slalom miedzy słupkami uniemożliwiającymi parkowanie na chodniku. I widziałem po przechodniach, Którzy patrzyli z politowanie takie dymki nad Ich głowami z napisem wariat hi,hi...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13