"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 4 marca 2019

wysyp...

                  biegaczy w bialskich polach he,he... a to nieodzowny znak, że zbliża się czas zrzucania ciuchów i wszystkie mankamenty figury będą widoczne hi,hi... 
Co roku tak jest, że w perspektywie zbliżającego się sezonu plażowego wylegają rzesze sezonowych biegaczy;) Trzeba trochę zrzucić balastu po zimie, a bieganie to najprostsza forma aktywności fizycznej, więc run he,he...
Wiosna "całą gębą"! Na termometrze ponad dziesięć stopni plus. Wybrałem krótkie spodnie, koszulkę z długim rękawem od *nocnej ściemy*, czapkę z daszkiem i to był strzał w dziesiątkę:) Chociaż nie było mi zimno, to przyznaje czułem się dziwnie hi,hi... Większość z napotkanych biegaczy długie portki, kurtki, czapki na uszy, a jeden nawet rękawiczki!? Ten ostatni patrzył na mnie jakoś tak spode łba;) Lecz Mu się nie dziwię, bo pewnie zagotowany myślał sobie: "nie mogłem się ubrać jak ten" he,he... znaczy się ja;)
Nie licząc dobiegu do sanktuarium Krwi Chrystusa w polach udeptałem czternaście kilometrów. Razem (fajnie garmek pokazał 19,99;)
Było rewelacyjnie:) Poturlałem się spokojnie, na luzie po wertepach;) Świeże, rześkie, pachnące powietrze:) Nad głową śpiewy ptaków, a i "kopytami" przebierało mi się lekko;) 
Po ostatnich regularnych "majtaniach" nogami kolanka się nie odzywały. Potwierdza to moją opinię, że prosty zabieg kiwania nogami jest świetnym lekarstwem na nie moce stawów kolanowych. 
Przysłowia na dziś:
„Dzień świętego Kazimierza resztki zimy uśmierza”
„Jeżeli na świętego Kazimierza pogoda, to na ziemniaki woda (na wykopki)”
„Na świętego Kazimierza pełno już młodego zwierza”
„Na świętego Kazimierza wyjdzie skowronek spod pierza”
„W dzień świętego Kazimierza zima do morza zmierza”
„Jak w Kazimierza pochmurno, o jarzynę nietrudno”
„Na Kazimierza dzień się z nocą przymierza”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13