"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 3 marca 2019

ze "szkiełkami"...

dzisiejsze morsowanie:) Fajnie "grają" w wodzie potrzaskane kawałki lodu, ale trzeba uważać, bo bardzo łatwo się pociąć;) W kontakcie z zimną wodą skora robi się napięta i prawie nieczuła. Przy szybszym poruszaniu się wśród lodowych "szkiełek" łatwo się pokaleczyć. Często nie czuje się, ale po wyjściu widać krwawiące ranki:( Dziś  bez większych ran he,he... nie licząc skaleczenia stopy. Na własne życzenie hi,hi... bo buty do wody zostały w domu;) 
Imieniny miesiąca uczciłem niedzielnym pluskaniem, bo na morsowanie to nie wygląda he,he... I spokojną piąteczką "z buta" W właściwie buciora;) Bo na zimowe kąpiele tuptam w magnumach i moro. Wygodniej, cieplej i łatwiej się ubrać:) Kiedyś przy dość dużym mrozie z trudem wcisnąłem się w biegowe leginsy. 
Co niektórzy smucą się, że ostatnie podrygi zimy he,he... Większość Foczek i Morsów na wspólnych  grupowych morsowaniach zaczyna oficjalne zakończenia sezonu. Ja sezonu nie kończę, bo kapię się cały rok na okrągło hi,hi...
Przysłowie na dziś:
„Jaka w zapustną niedzielę pogoda, taką też Wielkanoc poda”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13