"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 5 listopada 2018

nastał...

                               czas "pod górkę" he,he... Od blisko trzech tygodni nie mogę zrzucać treningów z zegarka na aplikację przez blutu:( Dobrze "żarło" przez dwa lata może dlatego, że tyle trwa gwarancja? Teraz niby aplikacja widzi zegarek, ale paruje, paruje, paruje i paruje... Gdy wreszcie sparuje przy pierwszej próbie połączenia z zegarkiem sparowanie znika:( Pomoc producenta na wiadomość w formularzu kontaktowym nie odpowiada:( I robi sobie "kpiny z pogrzebu" przysyłając do wypełnienia ankietę do oceny konsultanta i udzielonej pomocy hi,hi... 
Na dodatek wczoraj w telefonie padł android i byłbym bez telefonu:( gdyby nie moje chłopaki:) Pokombinowali i zadziałało - WIELKIE DZIĘKI!! Niestety przepadło wszystko co było na telefonie:( Do tego straciłem masę czasu, bo musiałem wszystko ustawiać, pobierać i instalować jak na nówce.   
W sobotę było planowe wolne;) Wczoraj był plan biegać, lecz wyszło wolne nieplanowane he,he... Dlatego dziś od rana nosiło mnie "jak smród po gaciach" hi,hi... 
Więc jak tylko MLP dała znak OK poleciałem na moją codzienną trasę odreagować wku..w;)
Jak zawsze po przerwie nie mogłem "zatrybić" Dopiero na koniec wszystko zaczęło się kręcić jak w dobrze naoliwionej maszynie he,he...
Spokojna jedenastka na całe szczęście skutecznie poprawiła mi nastrój:) Od maratonu minął tydzień i powoli wypada przygotowywać się do roztrenowania. Bardzo nie lubię tego okresu czasu, ale rozsadek podpowiada: trzeba odparować! zregenerować się i odpocząć fizycznie i psychicznie. Coś w rodzaju turnusu odwykowego od nałogu hi,hi...
Wcześniej jednak na biegowo trzeba 11 listopada uczcić 100lecie odzyskania niepodległości:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13