"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 10 września 2018

już się nie chce...

                                                rano wstać:( od uchylonego okna wieje chłodem, bo na termometrze tylko dziesięć kresek nad zerem. W dodatku słonka nie ma:( i wpół do szóstej ciemna noc jeszcze he,he... Lubię kiedy słonko zagląda do domu i w przez głowę przebiega mi myśl: "wstawaj szkoda dnia..." 
Masochistą nie jestem hi,hi... więc skoro mogę przewracam się na drugi bok;) Dla wylegiwania się i przeciągania skoro już zasnąć nie idzie. 
Tryb jesienny załączony, czyli pobudka po szóstej, śniadanko i dopiero skok w buty he,he...
Dzisiaj tak jak ostatnio w każdy poniedziałek Bialska lub jak Kto woli Aleja Brzozowa, cień w lasku Wilka i nasłonecznione bialskie pola:) Uwielbiam słońce, które ładuje moje baterie. 
Dwie pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa dziś wyjątkowo w odwrotnym kierunku. Potem powrót grzecznie prosto do domu bez jakiegokolwiek zbaczania z kursu skoro obiecałem być po dziewiątej he,he...  
Tzn. lekko zboczyłem hi,hi... zobaczyć, czy znów będzie mi się lekko wbiegać Mazowiecką pod górę;) Nic się nie zmieniło;) Niby lekki, długi podbieg, ale po trzynastym kilometrze jest jakiś cug  he,he... 
Na dobry początek tygodnia dobra szesnastka:) Coś tam w stawach trzeszczy:( i achillesa czuję. Niemniej poruszam się do przodu! Zresztą podobno jak po pięćdziesiątce nic rano nie dolega to człowiek nie wie czy jeszcze jest na tym łez padole, czy już u św. Pietra hi,hi...


Cytat dnia: „Co należy zrobić po upadku? To co robią dzieci: podnieść się.” -  Aldous Huxley

1 komentarz:

  1. Tak samo bardzo lubiłem jak słońce o 4 rano wchodziło do mojego okna.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13